Tisdag 11/8

If you´re scared, you´re going to find every reason to not do what you know you need to do. with taith you just do it. /Bono...
I can just agree with him, is so true!


hej på er!
Ännu en morgon med solsken utanför fönstret! dem senaste två nätterna har jag sovit jätte dåligt, har vaknat hela tiden vid åtta och kan inte somna om, jag antar att jag oroa mig för något.. men vad vet jag inte?

idag ska jag ta en stund i solstolen och solen håller i sig, sen mot eftermiddagen så ska jag åka in till stan för att träffa min älskade kusin som jag inte har träffat på jätte länge! de är så himla synd för det tar inte lång tid att åka in till stan.. men alltid är det något som kommer ivägen:(  men i dag ska det bli av och jag ser verkligen fram emot det..

ha det så bra
xoxo
haha värdens minsta bild på mig ,var tvungen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0