TOMT!!!!

Hej på er!
Jag har fortfarande tårarna i halsen från i går, kollade på minnessermonin till Michael Jackson som gick på TV4 i går.
Jag satt framför TV från kl.14.30 när filmen började om deras liv från när deras föräldrar träffades till dem blev vuxna.Bara det blev man rör av fast att kanske inte allt i den filmen stämmer! Det fortsatte sedan med Minnessermonin på TV4+ och sedan gick det över till TV4, jag har nog aldrig blivit så rörd till en människa som har gått bort, för ingen har gått bort i min släkt så jag har aldrig kännt så... Att känna så till någon som man inte kände ens kändes lite konstigt.. Det var som att vi stod varandra jätte nära, men jag kännde ju inte Michael:S men jag hoppas det är flera som kännde som mig för han var en så stor person som alla kommer att minnas med ett leende, för det finns bara positiva saker att minnas!!!!!!!!!

Under minnessermonin så satt jag helt knäppt tyst, sa inte ett ljud!! jag blev så himla tagen av alla fina tal dem höll och låtarna som dem ägnade åt M.J....Det känns så konstigt att en så stor person skulle lämna oss bara så här utan anledning, eller fanns det någon anledning???
Kommer att sakna denna person!
MICHAEL JACKSON<3
Michael Jacksons barn!
Dotterna och den äldre sonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0