SoMmAr LoV

Sommarlovet är här, helt underbart. fast det känns lite sorligt, när man tänker tillbaka på allt som har hänt under 2.an så är det jävligt mycket goabitar:) helt sjukt;)

Igår firade jag med mina underbara vänner att sommarlovet var här. Förs så var vi hos adam och förade lite bla var indra,malin,emma,stefan och jonas där och fira sen skulle vi till VGY avslutningsfest som jag kände inte var jätte rolig, men man fick ju vara med dem skönaste personerna i stan så kvällen blev ett minne att minnas!! helt sjukt sköna personer man k'änner:D lite kort om min kväll;)
ska gå tillbaka till mitt packande för åker nämligen till Kalmar i morgon för att jobba!
see you later
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0