090522

Äntligen hemma!

Efter en lång dag så är jag äntligen hemma. Dagen började med att jag åkte och tränade med Sara ute på saltarö på grusbaneran, det var inte det bästa vädret kan jag ju inte säga.. Men vi fick oss en träning! Vi skulle ha badat efter, men vi hade för bråttom, eller jag hade det för jag skulle jobba! jag måste verkligen ta mitt första dopp snart annars vet jag inte vad? förra året var det i alla fall i Maj, tror jag?


tanken slog min nyss att jag måste ta min skatebord och åka en tur! har saknat det!
Får väl ta en sväng med Ryan Sheckler, man kan ju alltid dröma!

Men i kväll måste jag ialla fall hitta på något roligt
see you;)                                                                                 
xoxo


Kommentarer
Postat av: Sarabanana

Bada bör man annars dör man! ;-)

2009-05-23 @ 12:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0