23-24/5

SÖNDAG 24/5 + lite från LÖRDAG 23/5

Hallå på er alla glada männiksor! :D
I dag har det verkligen varit underbart väder ute på Värmdö:) för blev så himla besviken i går när dem lovade finns väder! men i dag har vi andra miner på munnen;)

Har nyligen kommit hem från tennisbanan, har nämligen spelat match, skulle ha gjort de nästa vecka. Men vi flyttade den till i dag:) och jag vann så det blir match nästa söndag igen! Snart får vi besök av mormor och morfar, vet faktist inte om mina kusiner också kommer?  Glömde helt bort att blogg i gåt hade aldrig tillgång till en dator. Jag jobbade hela dagen med mina kära kollegor, Sara,Emelie,Sigge,Sandra... sen så åker jag till Nacka Forum och shoppade lite, har inte varit där på år och dar så det var time, fick sällskap av Empan som jag sedan åkte till och kollade film, Australia..Dem här två plaggen är från Zara, dem har riktigt söta plagg!!
Min underbara vän EMPAN<3
Glömde att ta en bild från matchen i dag, så hittade en bild på en match som jag å Hanna spelade för 2år sedan i Båstad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0