.

Allt kändes så himla bra idag, fick verkligen mycket gjort när jag satt och plugga i morse:) Sen så åkte jag och tränade Core och Step up, det var skit kul och bra träninge är det!;)

Att bara en sak kan gör en på dåligt humör:( så himla jobbigt! och det går över på dem nära och kära känner jag, för jag sprider ju inte exakt någon kärlek eller glädje.. jag vet vad som gör mig ledsen och fundersam just nu, men vill inte tänka på det men det går inte..alltid när jag är själv så sitter jag alltid och grubblar på det... sätte alltid på någon deppig låt så att jag blir ännu mer deppig, så smart av en! Jag hatar motgångar i kärleken!


One Moment In Time



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0