Shit,

För en gångskull så vill jag att tiden ska sakta ner lite, det går så himla snabbt just nu.
Veckorna, helgerna bara rinner iväg känner jag juste nu.. Jag hinner knappt leva och njuta av livet! Jag vill bara leva för varje dag, men jag längtar till vissa dagar och känner att jag sitter av dem andra dagarna innan det andra ska hända. varför? Kan jag inte bara försöka koppla bort det, så jag kan få leva för en dag i taget. Jag skulle må så mycket bättre och skulle uppskatta livet så mycket mer än vad jag göra just nu. Skulle må så himla bra! jag verkligen set ner på livet just nu, inget känns bra, allt går så dåligt.. förutom att jag har dem bästa vännerna! ...Allt i skolan bara rinner i väg, man stressat så att allt kommer in i tid och allt ska vara så himla perfekt, kan man inte bara nöja sig med det man göra, varför ska man alltid vara bättre än så...
Ska verkligen försöka ta vara på varje möjlighet jag kan få och en dag i taget en timme i taget till och med. Ska försöka sätta mig på ett café och skriva ner allt posetivt och negativt.

När jag sitter här hemma så går jag in i minna deppiga tankar och verkligen tänker på allt dåligt, men när jag är med mina kompisar så hinner jag inte tänka på det för då har jag så himla kul och inget är i vägen.. eller så vågar jag inte riktigt tala ut, för vet att dem skulle lyssna på en!

sitter o lyssnar på ONE MOMENT IN TIME- WHITNEY HOUSTON, kan man bli mer nere....
Ska slå på I wanna dance with sombody :D

Nu blir det ny start i mitt liv! ska verkligen försöka tänka posetivt nu och jag kommer tillbaka imorogn och berättar hur det har gått!

Ha det bäst
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0