Sjuk...

Har varit hemma nu i 2dagar från skolan pga magsjuk:( inge vidare.. har bara spyt hela tiden.. men är på bättrings vägen nu känner jag :) men helgen kommer vara förstörd, kommer inte orka göra någonting. Skulle ha jobbat i dag men var tvungen att ringa in en vikarie, men måste jobba i morgon för det är så himla lite folk på jobbet just nu.

Jag ville verkligen få igång mitt plugg "intresse" just nu orkar jag inte ta tag i allt som ska göras, det känns jätte tråkigt för har så himla mycket att göra. 2 skrivuppgifter ska vara klar nästa vecka, så måste verkligen sätta mig i helgen och göra det mesta klart så jag slipper stressa hela nästa vecka, för de orkar jag inte..

Varför ska allt vara så himla svår? vill bara ha lätt för mig i skolan, slippa ha min jobbiga dysleksi. Förstå vad skönt att bara behöva läsa läxan 1 gång och sen kan man den, men nej här ska man sitta flera gånger och läsa för att fatta hälften... I helgen så ska jag vara klar med hälften av mitt svenska och samhälls arbete!!! nu jävlar;)

Har suttit och kollat på resor nästan hela dagen idag, haha.. vill verkligen iväg någon stanns. bara få slippa vara i samma miljö hela tiden, komma bort och upptäcka nya saker. skulle verkligen underlätta!

VILL ÅKA:
London
Paris
Åre eller Alperna
Australien
Detta kommer man ju inte ha råd med:( vet att jag ska åka till London eller Paris med min kära vän Empan!<3

London<3
Alperna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0